transparent_alb.png

Transparent

Aparatul dentar Invisalign funcționează prin intermediul unor seturi de gutiere transparente care imprimă mișcare progresivă dinților tăi, până la poziția lor finală, perfecționată. Nimeni nu vă observa că ai aparat dentar, ci doar faptul că începi să zâmbești!

rapid_alb.png

Rapid

Gutierele sunt personalizate pentru fiecare pacient în parte. De asemenea, sunt realizate dintr-un material special care permite mișcarea dinților de două ori mai rapid decât în cazul aparatelor dentare tradiționale. Timpul trece repede și dinții se îndreaptă și mai repede!

detasabil_negru.png

Detașabil

Gutierele sunt detașabile, dar se poartă timp de 20-22h zilnic, îndepărtându-se în timpul meselor și al realizării igienei orale. Pentru că îndepărtezi aparatul la fiecare masă, nu ai restricții alimentare și nu ți se schimbă rutina zilnică. În plus, poți să întreții igiena bucală mult mai ușor.

fara_durere_alb.png

Fără durere

Pacienții mă întreabă dacă vor avea dureri dentare. Iar răspunsul meu este întotdeauna același - de fiecare data când schimbi gutiera, vei simți presiune la nivelul dinților care se vor mișcă. Nu sunt dureri dentare că în cazul aparatelor dentare fixe, dar tensiune exista. Însă la fel de bine poți să nu simți nimic.

previzibil_negru.png

Previzibil

Planul de tratament Invisalign este o simulare 3D animată, care prezintă mișcarea dinților tăi din poziția lor de început, până la finalul tratamentului, din 10 în 10 zile. Astfel poți să vezi evoluția zâmbetului tău, dar mai ales cum vă arăta la final. Și cel mai important, știi de la început cât timp vă dura tratamentul tău ortodontic (cu Invisalign).

consultatii_alb.png

Consultații flexibile

Un avantaj foarte mare este faptul că nu trebuie să vii la control lunar. Pentru că tu schimbi acasă gutierele la 10 zile, de fiecare dată tu imprimi o mișcare nouă dinților tăi. La aparatele dentare fixe numai medicul ortodont poate muta dinții tăi. Invisalign este o soluție pentru tine dacă locuiești în altă țară sau prin natura jobului nu ai cum să ajungi la control lunar.

refinement_alb.png

Refinement

Invisalign Full are o perioadă de 5 după terminarea tratamentului în care se pot face mici modificări fără costuri suplimentare. Astfel ne asigurăm că zâmbetul tău este sănătos, așa cum ți-ai dorit!

allinclusive_alb.png

Totul inclus

Tratamentul cu Invisalign include toate costurile asociate cu investigațiile inițiale, perioada de tratament cât și ajustările de la sfârșitul tratamentului dacă este cazul. Nu exista alte costuri ascunse, nu există alte costuri asociate cu controalele de rutină.

invisalign_dentalist.jpg
Invisalign
  1. Transparent

2. Rapid

3. Detașabil

4. Fără durere

5. Previzibil

6. Flexibil

7. Refinement

8. All inclusive

Experiența Invisalign la Dentalist

Lasă-ne un mesaj și revenim în cel mai scurt timp cu un telefon.

experienta_dentalist.jpg
Preț

La Dentalist, prețul aparatului este de 4200 Euro pentru ambele arcade și include:​

• consultația inițială